
Joanna Ziętara
NEGOCJACEJ Z DŁUŻNIKIEM, OBSŁUGA KLINETA
Certyfikowany trener biznesu i dyplomowany coach, specjalizuje się w audytach jakości, szkoleniach z zarządzania zespołami na poziomie operacyjnym, obsłudze klienta i windykacji miękkiej oraz komunikacji.
Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy – gdzie ukończyła m.in. studia podyplomowe z Coachingu – oraz studium MultiLevelCoaching w Warszawie. Uczestnik licznych szkoleń i konferencji branżowych.
Współpracowała z windykacyjną spółką giełdową, gdzie odpowiadała za całokształt procesów szkoleniowo-coachingowych kilkudziesięcioosobowego zespołu pracowników w zakresie obsługi klienta, komunikacji i windykacji miękkiej: negocjacji windykacyjnych, psychologicznych aspektów windykacji, typologii dłużników oraz telewindykacji. Do jej zadań należało także przeprowadzanie szkoleń twardych (produktowych i proceduralnych).
Od 2014 roku współpracuje z placówkami Wyższej Szkoły Bankowej. Jako wykładowca akademicki na studiach podyplomowych Windykacja Należności prowadzi zajęcia „Psychologiczne aspekty windykacji” oraz „Komunikacja w windykacji”.
Od roku 2016 współpracuje z firmami szkoleniowo-doradczymi, przy współpracy z którymi prowadzi szkolenia zamknięte i szkolenia otwarte, uczestniczy w projektach doradczych jako audytor i konsultant. Prowadzi szkolenia po polsku i po angielsku.