Trenerzy
Początek
6 czerwca 2025 - 10:00
Koniec
6 czerwca 2025 - 14:00
Miejsce szkolenia
Online Zobacz mapęZapraszamy na szkolenie online pt.: „Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych”.
Podczas warsztatów, będziecie mieć Państwo możliwość do interaktywnej dyskusji z naszym Trenerem, a po odbyciu szkolenia udostępnimy Państwu darmowe skrypty oraz materiały szkoleniowe, jak również certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Szkolenia Akademii Przedsiębiorcy WEC rekomendowane są przez Certyfikowany Dział Windykacji Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami, który ma na celu profesjonalizacji Państwa pracy poprzez możliwość rozwoju i zwiększania wiedzy na tematy dotyczące odzyskiwania należności.
CENA:
Koszt wynosi 650 netto (+23% Vat).
CENA ZAWIERA:
- udział w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe
- certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
- kontakt ze szkoleniowcem przez 7 następnych dni po szkoleniu
WYMAGANIA WSTĘPNE:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które występują publicznie lub prowadzą prezentacje zawodowe – w tym także przed mediami lub w sytuacjach kryzysowych. Uczestnicy nie muszą posiadać wcześniejszego doświadczenia scenicznego, natomiast oczekiwana jest otwartość na pracę nad własnym stylem komunikacyjnym.
SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA:
Szkolenie rozwija umiejętności skutecznego i świadomego prezentowania się podczas wystąpień publicznych oraz spotkań medialnych. Uczestnicy uczą się, jak budować pierwsze wrażenie, jak opanować emocje w sytuacjach stresowych, jak wpływać na odbiorcę poprzez słowo, wygląd i mowę ciała, a także jak unikać typowych błędów językowych i komunikacyjnych. Zajęcia zawierają elementy praktyczne, analizę nagrań oraz symulacje wystąpień.
ZAGADNIENIA/OPIS I ETAPY SZKOLENIA:
- Pierwszy kontakt, pierwsze wrażenie;
- Jak „sprzedać” samego siebie, jak być widocznym w rozmowie;
- Prezentacja, wystąpienia publiczne;
- Negatywne postawy w komunikacji: podejrzliwość, osądzanie, manipulowanie;
- Emocje w komunikacji; lęk, frustracja, złość;
- Słowa, temperament, wygląd. Co najbardziej wpływa na odbiór?
- Kontakty z mediami np. w sytuacjach kryzysowych;
- Mowa ciała w komunikacji;
- Błędy i niezręczności językowe
EFEKTY KOŃCOWE
WIEDZA:
- zna zasady budowania pierwszego wrażenia i jego wpływu na dalszy przebieg rozmowy,
- rozumie mechanizmy działania emocji w komunikacji i ich wpływu na odbiór przekazu,
- zna najczęstsze błędy językowe oraz niewerbalne w wystąpieniach publicznych,
- rozumie znaczenie mowy ciała, wyglądu i tonu głosu w procesie komunikacji.
UMIEJĘTNOŚCI:
- potrafi przygotować i przeprowadzić spójne, zrozumiałe i przekonujące wystąpienie publiczne,
- umie świadomie zarządzać emocjami podczas prezentacji i kontaktu z odbiorcą,
- potrafi eliminować negatywne postawy komunikacyjne (osądzanie, manipulowanie, podejrzliwość),
- umie stosować zasady poprawnej i etycznej komunikacji także w kontekście kontaktu z mediami,
- potrafi dostosować język i styl wypowiedzi do sytuacji i grupy odbiorców.
KOMPETENCJE:
- wykazuje większą pewność siebie w kontaktach publicznych i zawodowych,
- świadomie kształtuje swój wizerunek i styl komunikacji,
- potrafi konstruktywnie reagować na trudne pytania i sytuacje kryzysowe podczas wystąpień,
- rozumie znaczenie spójności między przekazem werbalnym a niewerbalnym w budowaniu wiarygodności.
Treść tego opracowania jest objęta ochroną praw autorskich. Jakiekolwiek kopiowanie, modyfikowanie czy korzystanie z jego fragmentów lub podobnych sformułowań wymaga uprzedniej pisemnej zgody autora.
FORMA SZKOLENIA:
- Wykład
- Studium przypadku
- Ćwiczenia