fbpx

Doręczenia elektroniczne w 2025 roku - szkolenie warsztatowe- szkolenie online

Dowiedz się więcej na temat szkolenia "Doręczenia elektroniczne w 2025 roku - szkolenie warsztatowe"
CENA
650.00 +23% VAT

Trenerzy

Grzegorz Madej
ZARZĄDZANIE WIERZYTELNOŚCIAMI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Początek

14 lutego 2025 - 09:00

Koniec

14 lutego 2025 - 13:00

Miejsce szkolenia

Online   Zobacz mapę

Zapraszamy na szkolenie pt.:  „Doręczenia elektroniczne w 2025 roku – szkolenie warsztatowe”.

Podczas warsztatów, będziecie mieć Państwo możliwość do interaktywnej dyskusji z naszym Trenerem, a po odbyciu szkolenia udostępnimy Państwu darmowe skrypty oraz materiały szkoleniowe, jak również certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Szkolenia Akademii Przedsiębiorcy WEC rekomendowane są przez  Certyfikowany Dział Windykacji Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami, który ma na celu profesjonalizacji Państwa pracy poprzez możliwość rozwoju i zwiększania wiedzy na tematy dotyczące odzyskiwania należności.

CENA:

Koszt  wynosi 650 netto (+23% Vat).

CENA ZAWIERA:

  • udział w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • kontakt ze szkoleniowcem przez 7 następnych dni po szkoleniu


WYMAGANIA WSTĘPNE:


Szkolenie jest skierowane do pracowników instytucji publicznych, przedsiębiorców, prawników oraz osób wykonujących zawody zaufania publicznego, które pragną zrozumieć zasady ustawy o doręczeniach elektronicznych i ich praktyczne zastosowanie w codziennym funkcjonowaniu organizacji.


SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA:


Szkolenie ma na celu szczegółowe omówienie ustawy o doręczeniach elektronicznych, w tym definicji ustawowych, procedur związanych z tworzeniem adresów do doręczeń elektronicznych oraz skutków prawnych związanych z wpisem do bazy adresów elektronicznych. Uczestnicy dowiedzą się również o różnych podmiotach zobowiązanych do posiadania adresów do doręczeń elektronicznych oraz zasadach zarządzania skrzynkami doręczeń. Szkolenie obejmie również omówienie terminów obowiązku posiadania adresów oraz zasad dokonywania doręczeń w okresie przejściowym.


ZAGADNIENIA/OPIS I ETAPY SZKOLENIA:


    1. Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego
    2. Operator wyznaczony
    3. Baza adresów elektronicznych (BAE)
    4. Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego (PURDE)
    5. Publiczna usługa hybrydowa (PUH)
    1. Adres do doręczeń elektronicznych (ADE) – definicja, znaczenie, zastosowanie
    1. Wniosek o utworzenie adresu do e-Doręczeń
    1. Skutki prawne wpisu do bazy adresów elektronicznych (BAE)
    2. Podmioty zobowiązane do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych, wpisanego do bazy adresów elektronicznych
    1. Podmioty publiczne
    2. Podmioty wpisane do KRS (osoby prawne)
    3. Podmioty wpisane do CEIDG
    4. Osoby wykonujące zawód zaufania publicznego
    1. Skrzynka do doręczeń elektronicznych
    1. Utworzenie skrzynki do doręczeń elektronicznych i jej aktywacja,
    2. Administrator skrzynki doręczeń
    3. Zarządzanie skrzynką doręczeń
    1. Sposoby doręczeń przewidziane w ustawie
    2. Przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej
    3. Terminy, od których podmioty mają obowiązek posiadać adres do doręczeń elektronicznych (ADE)
    4. Podmioty publiczne
    1. Zasady dokonywania doręczeń w okresie przejściowym (w trakcie 2025r.)

EFEKTY KOŃCOWE


WIEDZA: 

• Znajomość założeń ustawy o doręczeniach elektronicznych oraz jej kluczowych przepisów.
• Zrozumienie definicji ustawowych dotyczących kwalifikowanej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego oraz operatorów wyznaczonych.
• Świadomość znaczenia i zastosowania adresu do doręczeń elektronicznych (ADE) oraz procedury jego utworzenia.
• Wiedza o skutkach prawnych wpisu do bazy adresów elektronicznych (BAE) oraz obowiązkach podmiotów zobowiązanych do jej posiadania.
• Zrozumienie zasad funkcjonowania skrzynki do doręczeń elektronicznych, w tym jej utworzenia, aktywacji oraz zarządzania.
• Znajomość różnych sposobów doręczeń przewidzianych w ustawie oraz przesłanek dotyczących doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej.
• Wiedza na temat terminów obowiązkowego posiadania adresu do doręczeń elektronicznych przez różne podmioty.

UMIEJĘTNOŚCI:

• Analiza sytuacji dotyczących doręczeń elektronicznych w kontekście przepisów ustawy.
• Sporządzanie wniosków o utworzenie adresu do e-Doręczeń oraz zarządzanie tymi adresami.
• Tworzenie i aktywacja skrzynki do doręczeń elektronicznych oraz efektywne zarządzanie jej funkcjonalnościami.
• Rozwiązywanie problemów związanych z doręczeniami elektronicznymi oraz stosowanie właściwych procedur w praktyce.

KOMPETENCJE:

• Podejmowanie decyzji w oparciu o przepisy ustawy o doręczeniach elektronicznych oraz związane z nią procedury.
• Przestrzeganie obowiązków wynikających z posiadania adresu do doręczeń elektronicznych oraz wpisu do bazy adresów elektronicznych.
• Skuteczna współpraca z operatorami wyznaczonymi oraz innymi podmiotami w procesie doręczeń elektronicznych.
• Rozwiązywanie problemów związanych z doręczeniami w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz skuteczne zarządzanie procesem doręczeń elektronicznych.

Treść tego opracowania jest objęta ochroną praw autorskich. Jakiekolwiek kopiowanie, modyfikowanie czy korzystanie z jego fragmentów lub podobnych sformułowań wymaga uprzedniej pisemnej zgody autora.

FORMA SZKOLENIA:

  • Wykład
  • Studium przypadku
  • Ćwiczenia


WIĘCEJ INFORMACJI

STRONA WWW

www.szkoleniawec.pl

TELEFON

+48 42 681 74 74

E-MAIL

szkolenia@wecfinanse.pl