fbpx

Sztuka budowania trwałych relacji z klientem- szkolenie on-line

Dowiedz się więcej o szkoleniu "Sztuka budowania trwałych relacji z klientem"
CENA
1,290.00 +23% VAT

Trenerzy

Cezary Radomski
NEGOCJACJE, OBSŁUGA KLINETA, PSYCHOLOGIA BIZNESU I KARIERY

Początek

16 maja 2024 - 10:00

Koniec

17 maja 2024 - 14:00

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie pt.:  „Sztuka budowania trwałych relacji z klientem”.

Podczas warsztatów, będziecie mieć Państwo możliwość do interaktywnej dyskusji z naszym Trenerem, a po odbyciu szkolenia udostępnimy Państwu darmowe skrypty oraz materiały szkoleniowe, jak również certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Szkolenia Akademii Przedsiębiorcy WEC rekomendowane są przez  Certyfikowany Dział Windykacji Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami, który ma na celu profesjonalizacji Państwa pracy poprzez możliwość rozwoju i zwiększania wiedzy na tematy dotyczące odzyskiwania należności.

CENA:

Koszt  wynosi 1290 netto (+23% Vat).

CENA ZAWIERA:

  • udział w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • kontakt ze szkoleniowcem przez 7 następnych dni po szkoleniu

  1. Psychologiczne podstawy zachowań klienta
  • Wprowadzenie do psychologicznych podstaw zachowań klienta
  • Motywacje i potrzeby klienta
  • Emocje a zachowania klienta
  1. Odczytywanie potrzeb klienta
  • Techniki identyfikowania potrzeb klienta
  • Empatia w obsłudze klienta
  • Ćwiczenia praktyczne i studia przypadków
  1. Idealny pracownik obsługi klienta
  • Cechy i kompetencje idealnego pracownika obsługi klienta
  • Rozwijanie umiejętności interpersonalnych
  • Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika obsługi klienta
  1. Strategie obsługi klienta
  • Wypracowanie skutecznych strategii obsługi różnych typów klientów
  • Zarządzanie konfliktami z klientem
  • Studia przypadków i symulacje sytuacji
  1. Metoda SUPER
  • Zasady i filozofia metody SUPER (Słuchanie, Uznawanie, Pozytywna reakcja, Emocje, Rozwiązanie)
  • Ćwiczenia praktyczne w zastosowaniu metody SUPER
  • Ocena i udoskonalanie umiejętności związanych z metodą SUPER
  1. Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Skuteczna komunikacja werbalna z klientem
  • Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w obsłudze klienta
  • Ćwiczenia praktyczne w komunikacji z klientem
  1. Podstawowe błędy w obsłudze klienta
  • Identyfikacja najczęstszych błędów w obsłudze klienta
  • Strategie unikania błędów i poprawiania obsługi klienta
  • Analiza przypadków i wskazówki doświadczonych ekspertów
  1. Trudny klient – jak sobie radzić z toksycznymi ludźmi
  • Rozpoznawanie trudnych klientów i ich cechy charakterystyczne
  • Techniki radzenia sobie z agresją i niezadowoleniem klienta

FORMA SZKOLENIA:

  • interaktywny wykład
  • case study


WIĘCEJ INFORMACJI

STRONA WWW

www.szkoleniawec.pl

TELEFON

+48 42 681 74 74 wew. 33

E-MAIL

szkolenia@kancelariawec.eu