Trenerzy
Artur Hildebrand
ZARZĄDZANIE WIERZYTELNOŚCIAMIPoczątek
21 maja 2024 - 10:00
Koniec
21 maja 2024 - 14:00
Zapraszamy na szkolenie pt.: „Negocjacje windykacyjne: klucz do sukcesu w odzyskiwaniu należności”.
Podczas warsztatów, będziecie mieć Państwo możliwość do interaktywnej dyskusji z naszym Trenerem, a po odbyciu szkolenia udostępnimy Państwu darmowe skrypty oraz materiały szkoleniowe, jak również certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Szkolenia Akademii Przedsiębiorcy WEC rekomendowane są przez Certyfikowany Dział Windykacji Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami, który ma na celu profesjonalizacji Państwa pracy poprzez możliwość rozwoju i zwiększania wiedzy na tematy dotyczące odzyskiwania należności.
CENA:
Koszt wynosi 650 zł netto (+23% Vat).
CENA ZAWIERA:
- udział w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu poznanie przez uczestnika narzędzi wpływu i perswazji, które pozwalają skutecznie negocjować. Uczestnik będzie wiedział jak dobrać strategię windykacyjną do danego klienta oraz będzie umiał prowadzić skuteczną rozmowę windykacyjną.
Na zajęciach dowiedzą się Państwo:
- jak przeprowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem
- w jaki sposób umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika
- jak skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez dłużnika
- jak unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych
- ukierunkowanie działań tzn. kiedy i jakie sankcje w rozmowie telefonicznej zastosować
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Typologia niepłacących klientów – znaczenie praktyczne dla negocjacji.
- Dlaczego się zadłużają i nie płacą swoich zobowiązań.
- Schemat rozmowy telefonicznej – przychodzącej i wychodzącej – siedem podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych:
- Sankcje – jak wykorzystać w negocjacjach znajomość różnych sankcji i dostosować do danej sytuacji i ważności klienta/dłużnika,
- pytania i ich funkcja w rozmowie z dłużnikiem – pomocne techniki aktywnego słuchania, błędy w zadawaniu pytań, zwroty chybotliwe w rozmowie z dłużnikiem,
- trudne rozmowy – jak prowadzić aby nie dopuścić do konfliktu?
- zastosowanie niektórych praw perswazji w procesie windykacji, telefonicznej oraz wybrane techniki negocjacji,
- co to są presupozycje? i ich praktyczne wykorzystanie w negocjacjach windykacyjnych,
- praktyczne ćwiczenia uczące kreatywnego i elastycznego prowadzenia negocjacji w przypadku stosowania przez dłużników gier manipulacyjnych,
- jakich praktyk nie można podejmować w procesie negocjacji windykacyjnych.
FORMA SZKOLENIA:
- interaktywny wykład
- case study