fbpx

Negocjacje windykacyjne: klucz do sukcesu w odzyskiwaniu należności- szkolenie on-line

Dowiedz się więcej o szkoleniu "Negocjacje windykacyjne: klucz do sukcesu w odzyskiwaniu należności"
CENA
650.00 550.00 +23% VAT

Trenerzy

Artur Hildebrand
ZARZĄDZANIE WIERZYTELNOŚCIAMI

Początek

21 maja 2024 - 10:00

Koniec

21 maja 2024 - 14:00

Zapraszamy na szkolenie pt.:  „Negocjacje windykacyjne: klucz do sukcesu w odzyskiwaniu należności”.

Podczas warsztatów, będziecie mieć Państwo możliwość do interaktywnej dyskusji z naszym Trenerem, a po odbyciu szkolenia udostępnimy Państwu darmowe skrypty oraz materiały szkoleniowe, jak również certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Szkolenia Akademii Przedsiębiorcy WEC rekomendowane są przez  Certyfikowany Dział Windykacji Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami, który ma na celu profesjonalizacji Państwa pracy poprzez możliwość rozwoju i zwiększania wiedzy na tematy dotyczące odzyskiwania należności.

CENA:

Koszt  wynosi 650 zł netto (+23% Vat).

CENA ZAWIERA:

  • udział w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe.

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu poznanie przez uczestnika narzędzi wpływu i perswazji, które pozwalają skutecznie negocjować. Uczestnik będzie wiedział jak dobrać strategię windykacyjną do danego klienta oraz będzie umiał prowadzić skuteczną rozmowę windykacyjną.

Na zajęciach dowiedzą się Państwo:

  • jak przeprowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem
  • w jaki sposób umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika
  • jak skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez dłużnika
  • jak unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych
  • ukierunkowanie działań tzn. kiedy i jakie sankcje w rozmowie telefonicznej zastosować

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA

  1. Typologia niepłacących klientów – znaczenie praktyczne dla negocjacji.
  2. Dlaczego się zadłużają i nie płacą swoich zobowiązań.
  3. Schemat rozmowy telefonicznej – przychodzącej i wychodzącej – siedem podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych:
  • Sankcje – jak wykorzystać w negocjacjach znajomość różnych sankcji i dostosować do danej sytuacji i ważności klienta/dłużnika,
  • pytania i ich funkcja w rozmowie z dłużnikiem – pomocne techniki aktywnego słuchania, błędy w zadawaniu pytań, zwroty chybotliwe w rozmowie z dłużnikiem,
  • trudne rozmowy – jak prowadzić aby nie dopuścić do konfliktu?
  • zastosowanie niektórych praw perswazji w procesie windykacji, telefonicznej oraz wybrane techniki negocjacji,
  • co to są presupozycje? i ich praktyczne wykorzystanie w negocjacjach windykacyjnych,
  • praktyczne ćwiczenia uczące kreatywnego i elastycznego prowadzenia negocjacji w przypadku stosowania przez dłużników gier manipulacyjnych,
  • jakich praktyk nie można podejmować w procesie negocjacji windykacyjnych.

 

FORMA SZKOLENIA:

  • interaktywny wykład
  • case study


WIĘCEJ INFORMACJI

STRONA WWW

www.szkoleniawec.pl

TELEFON

+48 42 681 74 74 wew. 33

E-MAIL

szkolenia@kancelariawec.eu